2013. március 5., kedd

Előzmények

Sziasztok!
Épp irodalomórán ültem - és csak részben figyeltem a tanárra - mikor elkezdett egy számomra érdekes dologról beszélni. Én és a nagy fantáziám - ott helyben kikerekedett belőle egy sztori! És hát ez lenne az...:)



The Last Dance prológus– Jenessa Cox



Hiszel a mesékben? Nem? És az angyalokban? Bennük se? Pedig nekem elhiheted, hogy angyalok igenis léteznek! Jók és gonoszak egyaránt. Még a mai csodás, modern világunkban is!
A jó angyalok vigyáznak a világra, és harcolnak gonosz társaikkal, ha kell. Ők mentik meg az univerzumot a sötétség átkaitól. És én mondom, minden embernek van egy angyala, mindenkire egy angyal vigyáz! Távolról figyelnek minket, megóvnak a bűnöktől és a bajoktól, és ha elzüllenénk, a helyes útra terelnek minket.
De mi van, ha a Te angyalod elbukott? Ha nincs már ott, hogy vigyázzon rád? Mit tennél, ha, az akire tudtod nélkül rábíztad az életedet, ellened fordul? Ha a te angyalod elárulta társait, és a sötétség útjára lépve, a Pokolba került? Mit éreznél, ha tudnád, hogy az, akit ezer lánc, és a Cocitus jege őrzött, kiszabadult? És ha az egykoron leggyönyörűbb, de most leggonoszabb angyal lenne a sajátod?
Én sem hittem benne, de ez az én történetem. Az enyém és a bukott angyalomé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése