2013. augusztus 6., kedd

Nagy baj van

Sziasztok!
Most egy kis segítséget szeretnék kérni.
A mai nap folyamán furcsa dologra lettem figyelmes a számítógépemmel kapcsolatban. Tegnap, mikor kikapcsoltam, semmi baja nem volt, rendesen működött meg minden, és a mai napra teljesen meghülyült. Mikor bekapcsoltam, nem töltötte be a személyes beállításaimat, és valami hibaüzenetet küldött, hogy " A Windows nem tudta betölteni a személyes beállításait, ha továbbra is fennáll ez a hiba, akkor forduljon szolgáltatójához."
Eddig még nem tapasztaltam ilyet, ezért újraindítottam. Nagy nehezen betöltötte a fiókot, de a hátteret, és a parancsikonokat meglátva, nagyon megrémültem. A Windows teljesen alaphelyzetbe állt. Eltűntek a dokumentumaim, a képeim, a zenék és a videók, de még néhány program is. Persze ezeket utóbb megtaláltam, a merevlemezen, de a Dokumentumok mappa teljesen üres.
A böngészőm is eltűnt, nincsenek meg az előzmények, és a kedvencek sem. Újra le kellett töltenem az egészet.
Ráadásul a Word ( amiben eddig írtam ) is eltűnt, és vele együtt a történet fejezetei is!
Eddig négyszer indítottam újra a gépet, váltottam felhasználói fiókot, kitakarítottam a gépházat - hátha az volt a gond. De semmi. Kétszer indítottam víruskeresést, de a vírusirtó szerint nincs kártevő a gépen.
Akkor mi lehet a gond?
Van valakinek valami ötlete, vagy tapasztalt már valaki hasonlót? Kérlek segítsetek, ha ez továbbra is fennáll, kénytelen leszek szüneteltetni a blogot.



UI.: Gratulálok Árnyvadász társaimnak a tegnapi Magnus győzelemhez! :))

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Velem már történt hasonló: nem vártam meg, amíg a Windows telepítette volna a frissítéseket, egyszerűen kinyomtam a gépet, és mikor legközelebb bekapcsoltam, ugyanezt produkálta. Újra kellett telepíteni a gépet. De a dokumentumaid még menthetők! :D Ha elviszed egy szervizbe, az ott dolgozó okosügyes emberek még megmenthetik neked az újratelepítés előtt :)
    Remélem, ezzel tudtam egy picit segíteni.

    RS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a segítséget, reméltem, hogy nem kell elvinni szervizbe, de úgy látszik nem úszom meg. Annak viszont örülök, hogy a dokumentumok megmenthetők. :) Bár van egy olyan érzésem, hogy ez elég sokba fog kerülni. Na mindegy.
      Még egyszer köszi a segítséget! :)

      Törlés
  2. Jaj így már én is jártam, de nekem akkor nagyon sok írásom elveszett. :( Remélem, hogy a tied meg lehet menteni, és a gépedet is. :) Nagyon bosszantó tud lenni, hogyha az embernek elveszik az eddigi munkája. Én mostanában azt csinálom, hogy elküldöm magamnak emailben a fejezeteimet, így biztosan meglesznek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik ez mindenkinél előfordult már, mert akit kérdeztem, mind azt mondta, járt már így. Most én voltam soron. De szerencsére sikerült megoldanom a problémát szerelő és szerviz nélkül. És ( ezt lekopogom ) azóta is hibátlanul működik a gép! :)
      Ez jó ötlet, csak én nem győzöm kivárni amíg föltölti. :D

      Törlés
    2. Igen szerintem ez olyan általános probléma mindenkinél, csak nem mindenkinél lehet megmenteni a dolgokat. Nagyon ügyes vagy, hogy teljesen egyedül orvosoltad a problémát. :D És így nem veszett el semmid sem? Hát igen az email olykor nagyon lassú tud lenni. :D

      Törlés
    3. Vagy az is lehet, hogy eleve így vannak megtervezve a gépek, hogy biztosan el kelljen vinned szerelőhöz. Igen, az a baj, hogy nem lehet, erre igazán ki kéne találni valami megoldást. :)
      Nem, szerencsére minden megvan, vírus sincs a gépen, csak azok a programok, és fájlok törlődtek, amiket a ' hibás géppel' töltöttem le. :)
      Nekem egyszer olyan lassú volt, hogy elmentem a boltba bevásárolni, és mire visszaértem, akkor töltötte csak föl. :P :)

      Törlés