2013. június 7., péntek

Újabb meglepi :-D


A mai szörnyűséges nap után hazajövök, és egy újabb díj vár rám. Ezer és még egy köszönet érte TitaJones-nak; most már tudom, miért siettem annyira haza! :-DD

Szabályok és válaszok:
1. Tedd ki a képet!

2. Írj magadról 11 dolgot.

1. Kicsit szétszórt ember vagyok
2. Néha elfelejtek reggel sminkelni :))
3. Általában a borítója és nem a fülszövege alapján ítélek meg egy könyvet
4. Imádom a fantasy-t :)
5. 5 évig röplabdáztam
6. Szeretem a rock és metál zenét, bár nem tetszik mindegyik szám :)
7. Kedvenc együttesem a Within Temptation :D
8. Ízig-vérig pesszimista vagyok
9. Általában beleélem magam a történetekbe :)
10. Nem szeretek diszkóba járni, de egy jó bulit ki nem hagynék :)
11. Gyerekkori vágyam, hogy egy mozgó vonat tetején "rohangáljak" :) (ez nagyon idézőjeles)

3. Válaszolok 11 kérdésre:
1. Milyen témájú történeteket/könyveket szeretsz olvasni?
Élek-halok a fantasy könyvekért és blogokért, az ilyenek mindig le tudnak kötni. De mostanában nagyon rákaptam a középkori romantikus regényekre is. :)
2. Mikor kezdtél írással foglalkozni?
Évek óta írogatok, de úgy 8-9 hónapja publikálom csak őket.
3. Vannak olyan dolgok, amiket kifejezetten utálsz?
Már, hogy ne volna? Kapásból ide sorolnám, a matekot...és a fizikát. :) Na, de komolyan azt utálom nagyon, ha valaki lenézi a másikat azért, mert nem úgy öltözködik/viselkedik, vagy nem olyan társadalmi helyzetű, mint ő. És még csak meg sem próbálja megismerni, hanem lekezelően bánik vele!
Még azt is utálom, ha valaki libáskodik...ilyen szép szóval. És még van egy regiment dolog, de nem akarom mindet fölsorolni. :)
4. Mi/ki a múzsád/ihletforrásod?
Atyavilág! :) Csak néhány példa: zene, képek, érzések, különböző helyzetek...nekem még a tantárgyak is ihletet adnak. Deee! Múzsámat majd kirakom az oldalra. :)
5. Mik azok a dolgok, amiktől soha nem tudnál megválni?
Ivóvíz..:) Jó komolyan. Barátaim, szüleim, könyveim, fényképezőgépem, háziállatkáim...alapjában véve nagyon ragaszkodó típus vagyok. :)
6. Hogyan szeretsz inkább írni? Hagyományosan vagy számítógéppel?
Próbálkoztam a hagyományossal, de az nekem valahogy nem jött össze, egy egész fejezetet törölnöm kellett, mert elrontottam. Valahogy csak gépen tudok jól írni.:)
7. Mit gondolsz a hangoskönyvekről?
Eddig még egyet sem használtam...:)
8. Mi a kedvenc könyved?
Most soroljam föl mindet? :) Suzanne Collins Éhezők Viadala :D
9. Fanfiction vagy saját történet?
Saját történet, fanfic már túl sok van.
10. Kint a természetben lenni, vagy bent a lakásban?
Is-is. Imádom a természetet, nagyon szeretek kint lenni, de néha jobb bent a lakásban.
11. Vannak kedvenc blogjaid? Melyek ezek?
Hűűűű...fogós kérdés! :) Túl sok van..:)

11 kérdés:
1. Olyankor is szoktál írni, ha nincs rá időd?
2. Mit tennél, ha hirtelen egy lakatlan szigeten lennél?
3. Honnan vannak karaktereid nevei?
4. Ha kérdeznék, mi lenne az első könyv, amit ajánlanál?
5. Legszívesebben hova mennél nyaralni?
6. Nagyvárosban vagy kisvárosban élsz?
7. Titkolod a barátaid/családod előtt, hogy írsz?
8. Kedvenc együttesed/ énekesed?
9. Követed a divatot vagy saját stílusod van?
10. Van valamilyen házi állatod?
11. Elolvassa valaki az írásaid, mielőtt publikálod őket?

4. Nekik küldöm:
Elizabeth
Jazz
Dorien

3 megjegyzés: