2013. július 20., szombat

Mim van nekem? + Mennyei Tűz Városa kiadás :D

Na mim van nekem? Elveszett Lelkek Városám van nekem! Na jó abbahagytam. :)
Épp ma reggel siettem el érte a könyvesboltba, és nagyon jól tettem, mert ez volt az utolsó darab!
Juce követtem a példádat, ha nem haragszol! :D
Azt hiszem a 11. fejezetre majd egy kicsit várni kell.

És majd elfelejtettem! Mit láttam én Twitteren? Nem tudom, hogy hivatalos-e, de ha már kiírták, biztos az!

"This is very exciting. The Mortal Instruments: City of Heavenly Fire will be released on May 6th 2014."
Ezek szerint májusban már olvashatjuk a befejező kötetet! Én nagyon várom, és ti? :D
Puszi Denny :)

6 megjegyzés:

  1. Jó olvasást hozzá, de azért ne felejts el írni sem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, meglesz, és ne aggódj, nem felejtek el. :) Sőt, ha minden jól megy, jövő héten már hozom a következő részt. :)

      Törlés
    2. Jaj de jó, addig gyorsan majd elolvasom az elmaradásomat. Mostanában nagyon elmaradtam a blogok olvasásával :(

      Törlés
    3. Oké, nem kell kapkodnod, lesz az olvasásra elég időd! Egy pár évig még biztos megtalálható lesz a Chapter Eleven a blogon. :))

      Törlés
  2. Jó olvasást!! :)))))))))))
    Juce

    VálaszTörlés