2013. július 10., szerda

Túl jól vagyok tartva :D



Köszönöm szépen a díjat Juce-nak! :)

10 dolog rólam:
1. Imádom a szódát.
2. Utálom a szénsavmentes ásványvizet.
3. Van egy titkos füzetem, amibe általában rajzolni szoktam ( de psssszt! )
4. Szeretnék egy lovat ( vagy többet ) <3
5. Kegyetlenül őszinte vagyok :)
6. Vérfarkaspárti vagyok. :)
7. Szeretnék egy husky-t. 
8. Nem szeretem a szappanoperákat ( pl. Marichui vagymi )
9. Még mindig el kéne menni fodrászhoz.
10. Allergiás vagyok :(

Válaszolok a feltett kérdésekre:
1. Olvasod a blogom v. tervezed, hogy elolvasod?
Igen, olvasom a blogodat. Amikor van időm el szoktam olvasni a frisset. :)
2. Milyen stílusú könyveket olvasol legszívesebben?
Fantasy. Imádom a fantasy-t. :D
3. Ki a legeslegjobban kedvelt karakter akiről valaha olvastál?
Katniss Everdeen az Éhezők Viadalából <3
4. Milyen háziállatod van?
Van két rosszcsont papagájom. :)
5. Milyen háziállatot fogadnál el szívesen? 
Lovat, meg kutyát..és degut. És jöhet egy szurikáta is :D
6. Tetoválás?
Nincs.
7. Milyen régóta csinálod a blogod?
Már több mint fél éve megvan, de csak márciusban kezdtem el írni. :)
8. Kedvenc blog?
Eddig még nincs.:)
9. Káros szenvedélyek?
A csokifogyasztás annak számít? :)
10. Mit tanulsz?
Ezt most hogy érted? :)

Küldöm 10 blognak:
Majd holnap elküldöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése