2013. július 4., csütörtök

Hármas díj :)

Sziasztok!
Életemben most először kaptam három díjat egyszerre, aminek nagyon nagyon örülök, köszönöm szépen mindenkinek, akitől kaptam! :D

1.


Nagyon köszönöm ezt a díjat Music Art-nak!! :DD

Szabályzat:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább!

11 dolog rólam
1. Imádom a The Walking Dead-et :)
2. Zene nélkül nem tudok élni.
3. Folyton leégek a napon.
4. Már most nem tudom, hogy mit írjak még magamról :)
5. Kedvenc számom az öt.
6. Nem szeretem a csokitortát. :)
7. Gyümölcsfüggő vagyok.
8. Imádom a csizmákat :D
9. Tényleg nem tudom már, hogy mit írjak magamról. :)
10. El kéne menni fodrászhoz. :D
11. Szeretek sátorozni. :)

Most pedig válaszolok a kérdéseimre

1. Mi a kedvenc ételed?
Sok van, de leginkább a melegszendvicset szeretem :D
2. Hova utaznál el legszívesebben?
Hmm...ide most csak egy helyet írhatok? Mert ide sorolnám New Yorkot, Izlandot, Új-Zélandot, Kanadát és még sok más helyet. :)
3. Ki a kedvenc általad megalkotott karaktered?
Olyan még nincs. Még én is várom, hogy kifejlődjön a karaktereim személyisége. :)
4. Milyen érzéseket szeretsz leginkább megjeleníteni a történeteidben? 
Talán az örömöt, barátságot, szeretetet és szenvedélyt. Magyarul fogalmam nincs. :)
5. Változtatnál valamin a mostani életeden?
Van egy pár dolog, amin igen. :)
6. Mi a kedvenc zenei műfajod?
Pop, rock...és a kedvenc bandám műfaja a gótikus metál, szóval azt is ide sorolnám. :)
7. Szereted a Vámpírnaplókat? Ha igen, ki a kedvenc karaktered?
Bevallom, még nem láttam a Vámpírnaplókat. Egy epizódot leszámítva. :)
8. Játszol valamilyen hangszeren?
Jelenleg nem, de tetszik a furulyázás és a gitározás. :)
9. Mi a kedvenc színed?
Kék és a tengerzöld. :D
10. Mik a kedvenc neveid?
Magyar vagy angol? :) A saját neveim. :) ( ezt most csak úgy mondtam )
11. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel/ mi a foglalkozásod?
Nagyon nincs elképzelésem. Orvosira akarok menni, talán. De lehet, hogy megvalósítom a gyerekkori álmomat és vadvilágkutató leszek. :)

A kérdések ugyanezek lennének. :)

2. és 3.


Köszönöm ezt a díjat Lala-nak és Juce-nak! :))

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre!
3. Tegyél fel öt kérdést!
4. Küldd tovább!

Lala kérdései:
1. Mennyi ideig tart megírni egy fejezetet?
Az attól függ. Van, amikor egy-két nap, van amikor két hét is. :)
2. Milyen könyveket szoktál olvasni?
Leginkább fantasy, de szeretem a krimit és a romantikusat is. :)
3. Kedvenc sorozatod?
Once Upon a Time és The Walking Dead. :D
4. Mi adja az ihletet?
Zene, képek, érzések, és a fantáziám. :)
5. Kedvenc színed?
Kék és tengerzöld. :) Régebben a lila volt. :)

Juce kérdései:
1. Melyik az a könyv amit szeretnél filmként viszontlátni?
Az egyiket már megfilmesítették, az az Éhezők Viadala, a másik augusztusban jön ki, az a Csontváros. :) Remélem kijön a többi részük is. :)
2. Legelső könyv amit olvastál és szeretted?
Már nem emlékszem rá. :) Talán a Hekja volt, mert azt még a párnám alatt is olvastam. :)
3. Alkotás közben hallgatsz zenét, nézel tévét...vagy teljes csendben koncentrálsz?
Zenét hallgatok. :) Néha el is vonja a figyelmem, és inkább éneklek. :)
4. Mit csinálsz akkor, ha sehogy sem akar összejönni az ihlet?
Nem erőltetem, inkább csúszok egy kicsit a fejezettel. :)
5. Melyik könyv volt rád legnagyobb hatással?
A Végzet Ereklyéi és az Éhezők Viadala trilógia. :D 

Három díjat nem tudnék továbbküldeni, ezért a cseréim közül vigye, aki szeretné :) A kérdések ugyanazok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése